Умови доставкиМи доставляємо меблі по всій Україні. Доставка можлива як на відділення перевізника (Нова Пошта, Делівері) так і за адресою.Усі відправлення страхуються на повну вартість і у випадку пошкодження під час транспортування перевізник компенсує усі збитки. Якщо така ситуація склалась, у випадку оформлення з післяплатою (наложним платежем) ми в найшвидші терміни виконаємо та відправимо вам ваше замовлення. В таких ситуаціях може збільшитися час отримання, якщо ви не можете очікувати, то ви можете скасувати ваше замовлення.
В разі виявлення пошкоджень на Новій Пошті при отриманні товару, покупець зобов'язаний: 1. Повідомити про це представника компанії перевізника, заповнити бланк повернення і відправити товар на наш склад у Львові.2. Зробити фото та відео пошкодження.3. Надіслати на вайбер фото та проінформувати про ситуацію.+380636005252 (вайбер).
Важливо! У випадку якщо покупець не огляне уважно посилку і виявить брак під упаковкою після отримання, ми не зможемо отримати компенсацію від логістичної компанії та як результат компенсувати збитки. В такій ситуації покупець зобов'язаний повідомити про наявні невідповідності відправника:1. Зробити фото та відео пошкодження.2. Надіслати на вайбер фото та проінформувати про ситуацію.+380636005252 (вайбер).
Залежно від виду та типу пошкодження ми погоджуємо реставрацію чи заміну певного елемента. Вартість доставки в такому випадку оплачує покупець.