Обмін та повернення товару
Відповідно до Закону про захист прав споживачів, покупець має право обміняти/повернути товар.
Обмін та повернення товару належної якості можливий якщо:
- з моменту покупки пройшло не більше 14 днів;
- товар не використовувався (не має слідів збору, монтажу);
- збережено товарний вид товару, його споживчі властивості, усі пломби, ярлики, упаковка тощо;
- зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром;
- товар не входить до переліку товарів, які не підлягають обміну.
Повернути товар належної якості та забрати гроші можна, якщо дотримані всі вищеперелічені умови та аналогічного товару, необхідного покупцю, немає у продажу. Вартість доставки в обидві сторони в такому випадку стягується з покупця.
Обмін та повернення товару неналежної якості:
Відповідно до Закону про захист прав споживачів, у випадку виявлення недоліку товару покупець має право на:
- пропорційне зменшення ціни на товар;
- безоплатне усунення недоліків товару;
- відшкодування витрат, повязаних з усуненням недоліків товару.